"Language Learning in Virtual Worlds"
Π. Αρβανίτης – Π. Παναγιωτίδης, 2009.
Πρακτικά του διεθνούς συνεδρίου "2008, Ευρωπαϊκό Έτος Διαπολιτισμικού Διαλόγου: Συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς", σελ. 273-283,
Θεσσαλονίκη 2010.

Η νέα μορφή στην οποία μετασχηματίζεται το web την τελευταία τετραετία, φαίνεται να δημιουργεί ένα περιβάλλον αυξημένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσα στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται, να επικοινωνούν, να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες με έναν ελεύθερο και μη ελεγχόμενο τρόπο. Όπως είναι φυσικό, τις αλλαγές αυτές προσπαθεί να ακολουθήσει και η νέα γενιά εφαρμογών elearning. Σε αυτές συγκαταλέγονται και εκείνες που αφορούν τη γλωσσική εκπαίδευση και οι οποίες προσπαθούν να εκμεταλλευθούν τα νέα «κοινωνικά» εργαλεία του web 2.0, για να προσφέρουν μια νέα μαθησιακή εμπειρία.

"Τεχνολογίες Web 3.0 και εκπαίδευση. Οι επιπτώσεις στη γλωσσική διδασκαλία"
Π. Αρβανίτης – Π. Παναγιωτίδης, 2009.
Proceedings of the 3rd International Conference "Foreign Language Teaching in tertiary Education", Gogas, Th. & Tangas, P. (eds), Epirus Institute of Technology, Igoumenitsa 9-11 October 2009, pp. 418-434.
Athens: Dionikos, 2011.

Η νέα μορφή στην οποία μετασχηματίζεται το web την τελευταία τετραετία, φαίνεται να δημιουργεί ένα περιβάλλον αυξημένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσα στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται, να επικοινωνούν, να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες με έναν ελεύθερο και μη ελεγχόμενο τρόπο. Όπως είναι φυσικό, τις αλλαγές αυτές προσπαθεί να ακολουθήσει και η νέα γενιά εφαρμογών elearning. Σε αυτές συγκαταλέγονται και εκείνες που αφορούν τη γλωσσική εκπαίδευση και οι οποίες προσπαθούν να εκμεταλλευθούν τα νέα «κοινωνικά» εργαλεία του web 2.0, για να προσφέρουν μια νέα μαθησιακή εμπειρία.

  1. 2008 - Objets éducatifs et Bases de données multimédia. Leur nouveau rôle en EAD
  2. 2005 - A Digital Library of Multimedia Material for Language Education
  3. 2005 - Developing, Implementing and Accrediting Multimedia Language Courses for Specific Purposes in Higher Education
  4. 2005 - Electronic environments for language learning and language resources. Needs and perspectives
  5. 2005 - Multimedia databases: Implementation in electronic environments of language teaching
  6. 2003 - State Certificate of Language Proficiency (KPG): Structural components of the Test Selection DataBase
  7. 2003 - Design and Development of a Multilingual Terminological Database for the domain of Applied Linguistics
  8. 1997 - Interactive multimedia: Use and applications in language teaching and learning in Information Society
  9. 1998 - Multimedia Databases: Design, implementation and use in language teaching applications
  10. 2000 - Automatic recognition of name entities for information extraction and retrieval
  11. 2001 - "οικΟΝΟΜΙΑ": A project for annotated economic corpora
  12. 2001 - Dictionnaire électronique multilingue de proverbes
  13. 2001 - Professional Audiences and Distance Language Learning. The XENIOS Project
  14. 2002 - From the joystic and Lara Croft to Angelina Jolie and Tomb Raider
  15. 2002 - Uses of Multimedia Databases Systems – MMDBMS) for translating purposes
  16. 2006 - A database of filmed novels. Methodology and didactic use
  17. 2011 - Les activités lexicologiques, lexicographiques et morphosyntaxiques : un regard en arrière avant d’aller en avant
  18. 2012 - A framework of learners’ digital skills needed for use in language learning environments
  19. 2012 - A Multimedia database for speech acts for second language teaching and learning
  20. 2012 - An assessment tool for online language learning computer games
© 2019 Παναγιώτης Αρβανίτης - Panagiotis Arvanitis

Search