Technology as a motivational factor in foreign language learning.

Panagiotidis, P., Krystalli, P., &. Arvanitis, P. (2018). Technology as a motivational factor in foreign language learning. European Journal of Education (EJED), 1 (3), (pp.43-53) Rottenburg, Germany: European Center for Science, Education and Research (EUSER). ISSN 2601-8616

 

Είναι κοινή πεποίθηση ότι η "ατομική δέσμευση" και το "κίνητρο" είναι κρίσιμοι παράγοντες στην εκμάθηση και ιδιαίτερα στην εκμάθηση γλωσσών. Ειδικότερα, η αύξηση των κινήτρων μπορεί να οδηγήσει στην κινητοποίηση των προσωπικών, γνωστικών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών πόρων των μαθητών και, κατά συνέπεια, σε καλύτερα αποτελέσματα μάθησης.

Καθώς η ψηφιακή τεχνολογία έχει γίνει πιο εξελιγμένη, τα εργαλεία και οι εφαρμογές της μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα και έξω από την τάξη, τόσο σε τυπικές όσο και σε άτυπες συνθήκες, μάθησης προκειμένου να αυξηθεί το κίνητρο των μαθητών. Μεταξύ των διάφορων παραγόντων-εργαλείων, μεθόδων ή στρατηγικών- που μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένα κίνητρα, η παρούσα εργασία εξετάζει το ρόλο της τεχνολογίας ως κινητήριου παράγοντα στην εκμάθηση ξένων γλωσσών.

Evaluating Serious Games for Foreign Language Learning: An Online Grading and Visualization Tool.

Krystalli Pinelopi, Arvanitis Panagiotis, Panagiotidis Panagiotis (2014). Στο International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE). vol.5 no.1 p.1564-1570.

 Οι τεχνολογικές εξελίξεις και η πεποίθηση ότι τα παιχνίδια στον υπολογιστή προάγουν τη μάθηση, οδήγησαν τα τελευταία χρόνια στην αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών παιχνιδιών που κινούνται στο πεδίο της γλωσσικής εκπαίδευσης και είναι διαθέσιμα online. Κατά συνέπεια, καταγράφεται η ανάγκη ύπαρξης ενός online εργαλείου αξιολόγησης για την εκτίμηση/βαθμολόγηση των εκπαιδευτικών λογισμικοών παιγνιώδους χαρακτήρα, προκειμένου να διευκολυνθούν οι δάσκαλοι/καθηγητές ξένης γλώσσας αλλά και οι αυτόνομοι παίκτες/μαθητές να επιλέξουν το κατάλληλο για τις ανάγκες τους




020Get the full paper here

or at Aristotle University of Thessaloniki-Digital repository

© 2019 Παναγιώτης Αρβανίτης - Panagiotis Arvanitis

Search