Evaluating Serious Games for Foreign Language Learning: An Online Grading and Visualization Tool.

Krystalli Pinelopi, Arvanitis Panagiotis, Panagiotidis Panagiotis (2014). Στο International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE). vol.5 no.1 p.1564-1570.

The evolution of technology and the strong belief that computer games promote learning, have contributed to the increase of educational computer games available online in the field of teaching and learning a foreign language. Therefore, there is a growing need to develop an online evaluation tool for assessing educational software of a playful character in order to facilitate teachers and autonomous players/ learners in their choices.




020Get the full paper here

or at Aristotle University of Thessaloniki-Digital repository

"Web 2.0, elearning 2.0 και εκμάθηση ξένων γλωσσών"
Π. Αρβανίτης – Π. Παναγιωτίδης, 2009.
Στο περιοδικό «Συν-θέσεις / Syn-thèses» του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ., σελ. 45-59.
Θεσσαλονίκη 2009.

Ο νέος προσανατολισμός του web και η ευρεία εξάπλωση του «κοινωνικού λογισμικού» έχει οδηγήσει στη δημιουργία του όρου web 2.0, που σηματοδοτεί την καινούρια συνεργατική και δυναμική μορφή του web. Το νέο αυτό περιβάλλον προσφέροντας νέες δυνατότητες σε ό,τι αφορά τη δημιουργία περιεχομένου και δικτύων συνεργασίας φαίνεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στο πεδίο των εφαρμογών elearning, οι οποίες προσπαθούν να εγκαταλείψουν την παραδοσιακή προσέγγιση της πρώτης γενιάς και να εκμεταλλευθούν τις νέες δυνατότητες ώστε να γίνουν πιο δημιουργικές, πιο ενδιαφέρουσες και πιο αποτελεσματικές.

© 2021 Παναγιώτης Αρβανίτης - Panagiotis Arvanitis

Search