"A framework of learners’ digital skills needed for use in language learning environments"
Online Proceedings of 5th International Symposium: Emerging Technologies for Online Learning (ET4Online). 
USA: Las Vegas, Sloan Consortium & MERLOT, 2012

In an era of "digital globalization" (at least for most western societies) the increasing use of open technological platforms, such as CMC, VLS, LCMS, Blogs, Wikis, social networking sites, and online gaming and simulation environments, affect the entire adulthood of young learners.

This early digital adulthood of learners, whom Prensky already calls "digital natives" requires, in the field of learning a foreign language, language learning tools not only suitable to their needs but capable to assist them to construct personal technology-enhanced language learning experiences. The right use of these tools from learners' side becomes a crucial issue for language teachers who must guide them through the process of language acquisition.

"Les activités lexicologiques, lexicographiques et morphosyntaxiques: un regard en arrière avant d’ aller en avant"
Π. Αρβανίτης, Α. Κιγιτσιόγλου-Βλάχου, Α. Χιδίρογλου, 2011.
Πρακτικά του 1er Colloque Franchophone International de l’Université de Zagreb, "Le français en contraste : Langue et Culture franchophones dans l’espace de la communication" (Francotraste), pp. 23-31. Εκ. CIPA Mons, Zagreb 2011

Le développement de la compétence linguistique, composante importante du processus d’enseignement/ apprentissage, constitue une préoccupation didactico-méthodologique et pé-dagogique des enseignants de langues vivantes. Comment aider l’apprenant à mieux acquérir les savoirs linguistiques (grammaire et lexique)?

"Τεχνολογίες Web 3.0 και εκπαίδευση. Οι επιπτώσεις στη γλωσσική διδασκαλία"
Π. Αρβανίτης – Π. Παναγιωτίδης, 2009.
Proceedings of the 3rd International Conference "Foreign Language Teaching in tertiary Education", Gogas, Th. & Tangas, P. (eds), Epirus Institute of Technology, Igoumenitsa 9-11 October 2009, pp. 418-434.
Athens: Dionikos, 2011.

Η νέα μορφή στην οποία μετασχηματίζεται το web την τελευταία τετραετία, φαίνεται να δημιουργεί ένα περιβάλλον αυξημένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσα στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται, να επικοινωνούν, να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες με έναν ελεύθερο και μη ελεγχόμενο τρόπο. Όπως είναι φυσικό, τις αλλαγές αυτές προσπαθεί να ακολουθήσει και η νέα γενιά εφαρμογών elearning. Σε αυτές συγκαταλέγονται και εκείνες που αφορούν τη γλωσσική εκπαίδευση και οι οποίες προσπαθούν να εκμεταλλευθούν τα νέα «κοινωνικά» εργαλεία του web 2.0, για να προσφέρουν μια νέα μαθησιακή εμπειρία.

"Language Learning in Virtual Worlds"
Π. Αρβανίτης – Π. Παναγιωτίδης, 2009.
Πρακτικά του διεθνούς συνεδρίου "2008, Ευρωπαϊκό Έτος Διαπολιτισμικού Διαλόγου: Συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς", σελ. 273-283,
Θεσσαλονίκη 2010.

Η νέα μορφή στην οποία μετασχηματίζεται το web την τελευταία τετραετία, φαίνεται να δημιουργεί ένα περιβάλλον αυξημένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσα στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται, να επικοινωνούν, να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες με έναν ελεύθερο και μη ελεγχόμενο τρόπο. Όπως είναι φυσικό, τις αλλαγές αυτές προσπαθεί να ακολουθήσει και η νέα γενιά εφαρμογών elearning. Σε αυτές συγκαταλέγονται και εκείνες που αφορούν τη γλωσσική εκπαίδευση και οι οποίες προσπαθούν να εκμεταλλευθούν τα νέα «κοινωνικά» εργαλεία του web 2.0, για να προσφέρουν μια νέα μαθησιακή εμπειρία.

© 2021 Παναγιώτης Αρβανίτης - Panagiotis Arvanitis

Search