1. 2018 - Scenario-based digital conversational simulation software in the training of future language teachers in higher education. An empirical approach
  2. 2016 - Tablets as instructional tools in the foreign language classroom: the teacher perspective
  3. 2016 - Applications for Mobile Assisted Language Learning: A current field research
  4. 2014 - Interdisciplinarity in virtual worlds: teaching approaches for acquiring a language-culture
  5. 2013 - Speech Acts in a Virtual World: Design and Implementation
  6. 2012 - Augmented Reality in Language teaching and learning?
  7. 2012 - An assessment tool for online language learning computer games
  8. 2012 - A Multimedia database for speech acts for second language teaching and learning
  9. 2012 - A framework of learners’ digital skills needed for use in language learning environments
  10. 2011 - Τεχνολογίες Web 3.0 και εκπαίδευση. Οι επιπτώσεις στη γλωσσική διδασκαλία
  11. 2011 - Les activités lexicologiques, lexicographiques et morphosyntaxiques : un regard en arrière avant d’aller en avant
  12. 2009 - Language Learning in Virtual Worlds
  13. 2008 - Objets éducatifs et Bases de données multimédia. Leur nouveau rôle en EAD
  14. 2006 - A database of filmed novels. Methodology and didactic use
  15. 2005 - Ψηφιακή βιβλιοθήκη πολύγλωσσων πολυτροπικών κειμένων για γλωσσική εκπαίδευση
  16. 2005 - Πολυμεσικές Βάσεις Δεδομένων: Εφαρμογές και χρήσεις τους σε ηλεκτρονικά περιβάλλοντα γλωσσικής διδασκαλίας
  17. 2005 - Ηλεκτρονικά περιβάλλοντα γλωσσικής διδασκαλίας και γλωσσικοί πόροι. Ανάγκες και προοπτικές
  18. 2005 - Developing, Implementing and Accrediting Multimedia Language Courses for Specific Purposes in Higher Education
  19. 2003 - Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολύγλωσσης ορολογικής Βάσης Δεδομένων για τον γνωστικό τομέα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
  20. 2003 - Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Δομικά συστατικά της Βάσης Επιλογής Δοκιμασιών
© 2021 Παναγιώτης Αρβανίτης - Panagiotis Arvanitis

Search